poniedziałek, 1 października 2012

Kiszone ogórki z Pepperoni


Już dawno miałam zrobić te słoiki, ale jakoś nie miałam zapału, ale dzisiaj zapał był i zapał zrobił, niestety tylko 3 słoiki, ponieważ postanowiłam zrobić jutro jeszcze kilka innych rodzajów  które oczywiście umieszczę tutaj...


Cała procedura bardzo prosta- jak to przetwory..zazwyczaj jest to dość proste a efektowne. Postanowiłam zrobić na prawdziwe rozgrzanie zimowe ogórasy z papryczkami pepperoni, które są mniej masakrujące podniebienie niż chili, choć niczego im nie brakuje ( ostatnio z pizzy musiały zostać usunięte heheh...

NA 3 SŁOIKI 0,5 L :
1 kg ogórków gruntowych
3 papryczki pepperoni
3 ząbki czosnku
3 łodyżki kopru ( lub baldachy, mnie się nie chciało po nie biec do sklepu )
3 kawałki chrzanu o dł ok 5 cm
3 gałązki natki pietruszki
wrzątek
3 łyżki soli


Wszystko upychamy starannie do słoików 0,5 litrowych, zasypujemy 1 łyżką soli kuchennej i zalewamy wrzątkiem. Porządnie zakręcamy i odstawiamy na jakiś czas do góry dnem.


Otwieramy w zimę!!! Niech Was nie kusi hihihi..

Domowy Wyrób

1 komentarz: