piątek, 12 października 2012

Ryżowa sałatka z tuńczykiem..MNIAM!!!


Ta propozycja to jedna z moich absolutnie ulubionych sałatek, która zawsze i wszędzie jest odpowiednią propozycją na stół. Niby mdła, ale dzięki kiszonym ogórkom jest rewelacyjna!


NA OK 10 PORCJI SAŁATKI:
1 torebka ryżu pełnoziarnistego Uncle Ben's
5 jajek
1/2 zielonego ogórka
2 ogórki kiszone
1/2 puszki kukurydzy
ok 5 łyżek zielonego groszku konserwowego
1 puszka tuńczyka w wodzie
szczypiorek
majonez


Ryż pełnoziarnisty wcześniej gotujemy do miękkości i studzimy. Ogórki i jajko kroimy bezładnie w coś przypominającego kostkę. Mieszamy z kukurydzą, groszkiem, szczypiorkiem
tuńczykiem i ryżem. Dodajemy ok 2 łyżek majonezu i mieszamy wszystko. Ot cała sałatka.. Kiedyś będąc na jednej z wielu przebytych przeze mnie diet jadłam tuńczyka z jajkiem i ogórkiem codziennie, potem postanowiłam dołożyć do tego ryż i zrobić pełnowartościowy posiłek, z czasem dodawałam kolejnych składników aż stał się ten twór sałatka lubiana przez wszystkich!

Niesamowite jaki tak proste składniki w połączeniu ze sobą dają efekt- tekstura ryżu, słodycz kukurydzy i słoność ogórków kiszonych...


autor przepisu: martyns

Gotuj z Uncle Bens

4 komentarze:

  1. Robiłam dziś bardzo podobną i choć jednak nie do końca taką to również mogę powiedzieć o niej, że: MNIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo i właśnie taka sałatka chodzi za mną ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wielkim fanem sałatek...ale ryżowe z tuńczykiem pochłaniam :). Świetny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie przepisu do konkursu Gotuj z Uncle Ben's. Wpis zostanie zaakceptowany po wstawieniu banerka na stronie bloga (prócz tego pod postem) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń