sobota, 3 listopada 2012

Gyros pomiąchany to przepis udany!

Sałatkę z gyrosem lubię, a i owszem, ale jak widzę jak się ludzie męczą z nakładaniem tych warstw  ( " mam za dużo kapusty! ", " wcale mięsa nie mam! " bosz... ), to coś mnie bierze...


NA OK 8 PORCJI SAŁATKI
1 pierś z kurczaka
1/2 dużej kapusty pekińskiej
1 puszka kukurydzy
3 ogórki kiszone
2 łyżki majonezu
2 łyżki ketchupu
1 mała czerwona cebulka
przyprawa do gyrosa


Kapustę szatkujemy, cebulkę kroimy w kosteczkę, ogórka również. Wszystko wewalamy do jednego dużego garnka- tak, właśnie- nie będziemy tego układać WARSTWAMI, BO JEŚĆ SIĘ TAK NIE DA!!!
Pierś smażymy z przyprawą do gyrosa.


Sekret prawdziwie dobrej sałatki odkryłam już jakiś czas temu- zdradzę Wam go. Zapewne jak większość obywateli naszego kraju kurczaka kroicie w małe kawałeczki i tak smażycie w przyprawie- BŁĄD!!! Mięso będzie suche i twarde-ohyda...Kurczaka dzielimy na co najwyżej 3 duże kawałki obtaczamy dokładnie w przyprawie i tak smażymy. Następnie odstawiamy na deskę do wystygnięcia, oraz, żeby pierś odpoczęła- dopiero potem kroimy w cienkie kawałeczki! Ot cały sekret...


Kiedy kura ostygnie możemy ja dorzucić do garnka z resztą rzeczy, dodajemy sosy i mieszamy. KONIEC...

2 komentarze:

  1. Łatwo, szybko i smacznie :) Takie przepisy właśnie lubię. Polecam też moją wersję - Sałatka Gyros warstwowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sałatki to ja mogę jeść non stop :D Zapraszam też na gyros z kurczaka

    OdpowiedzUsuń