środa, 19 września 2012

Spaghetti Macaroni...najłatwiejszy przepis EVER!



Już ostatnio pisałam, najbardziej mi brak w diecie makaronu. Mam plany zrobić jakiś samemu ale nie czas jeszcze na to... Przepis który przedstawię, jest najłatwiejszym jakie znam i zarazem najlepszym jaki jadłam.

SOS pomidorowy:
0,5kg mięsa mielonego (ja osobiście lubię z kurczaka lub indyka)
puszka krojonych pomidorów
koncentrat pomidorowy
natka pietruszki
0,5l bulionu
duża cebula
3 ząbki czosnku
przyprawy do smaku
2-3 łyżki śmietany 

Na oliwie szklimy cebule pokrojoną w drobna kostkę, dodajemy mięso i wszystko jeszcze chwilę podsmażamy. Następnie dodajemy puszkę pomidorów, mały słoiczek koncentratu pomidorowego i przez kilka chwil to smażymy. Wlewamy bulion i wszystko dusimy około godziny, tak, żeby bulion się zredukował i sos stał się gęsty. Kiedy wszystko już poddusiliśmy czas na brutalne potraktowanie naszego sosu blenderem! Masakrujemy nasz sos i doprowadzamy do wrzenia, dodajemy 3 ząbki czosnku starte na drobnej tarce lub przeciśnięte przez praskę, posiekaną bardzo drobno pietruszkę, śmietanę i ulubione przyprawy do smaku. Jeszcze chwile gotujemy.






Na jedna porcję gotujemy 100g razowego (koniecznie) makaronu i mieszamy z sosem, tak aby był całkowicie nim oblepiony, na gorący makaron sypiemy nico sera i gotowe!

SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz