środa, 26 września 2012

Sałatka z Tortellini

Z okazji wizyty u przyjaciółki postanowiłam zrobić jakąś sałatkę, makaronu nie jadam zbyt dużo teraz podczas diety, a zwłaszcza z pszennej mąki, ale postanowiłam wypróbować przepis na sałatkę z tortellini nadziewanymi serem... Szczerze mówiąc mi do gustu nie przypadła ale i moja mama i Madzia były zachwycone, dlatego postanowiłam przepis dodać, a nóż ktoś wykorzysta... może dlatego mi nie smakowała, bo nie lubię białego makaronu, następnym razem tortellinki ulepię sama o! Hehehe...


NA OK 8 PORCJI:
paczka makaronu tortellini 
( z Biedronki-jak zwykle )
1 zielony ogórek
1 czerwona papryka
1/3 puszki kukurydzy
4 plastry żółtego sera

SOS:
1 łyżka jogurtu greckiego
3 łyżki majonezu light
1 łyżka ketchupu
przyprawy

Filozofia polega na pokrojeniu składników w równe kostki ( wiem- mogłyby być nierówne, ale chęć pokrojenia wszystkiego w jednakowe malutkie kawałeczki przerosła moje lenistwo tym razem heheh ) i dodania ugotowanych tortellini i sosu. 


1 komentarz:

  1. nie smakowało bo tortellini było z Biedronki ...

    OdpowiedzUsuń