środa, 13 lutego 2013

Naleśnikowy Torcik Obiadowy- MNIAM!!!

Naleśnik dobra rzecz, włożysz tam cokolwiek i i tak smakuje, no może nie cokolwiek, tym razem sterta naleśnikowa połączona smakowitym nadzieniem.


NA 1 TORCIK:
naleśniki pełnoziarniste:
mąka pełnoziarnista
mąka pszenna
mleko
olej
woda
sól

kilka pieczarek
mała cebula
150 r mięsa mielonego z indyka
sól, pieprz, papryka, pieprz cayenne, jarzynka
150 g szpinaku
plasterek sera żółtego

Wiadomo- musimy usmażyć kilka naleśników  mnie akurat wyszło 8, ale gdybym miała więcej i torcik wyszedłby wyższy to by mi się przypalił od góry... Na patelni z niewielka ilością oliwy smażymy mięso, posiekaną cebulę i pieczarki. Kiedy mięso się zrumieni dodajemy poszatkowany szpinak i przyprawy.


Gdy mamy już kopkę naleśników i farsz przystępujemy do formowania torciku.


na blaszkę kładziemy naleśnik, na niego masę mięsno- szpinakowo- pieczarkową itd aż braknie nam produktów...


Pamiętajmy aby góra torciku kończyła się naleśnikiem, naleśnik posypujemy startym serem, układamy ładnie pieczarki pokrojone w cienkie plasterki i posypujemy czerwona papryką.


Tak utworzony torcik wkładamy do piekarnika na około 20 minut w 180 stopniach, najlepiej zaraz przed podaniem, ponieważ szybko stygnie...Powstaje nam coś niezwykłego... Pamiętajmy  ze wszystkie mniej kaloryczne potrawy należy dobre i obficie doprawić, żeby nie były jałowe, bo  nikt nie będzie chciał siana jeść heheh...


SMACZNEGO!!!


3 komentarze:

  1. świetnie prezentuje się ten torcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście zazwyczaj najchętniej lubię robić w kuchni wszystko co zawiera mąkę. Jak tylko sięgam pamięcią w mojej rodzinie często królowały potrawy z mąki i tak naprawdę na tym również się wychowałam. Teraz z miłą chęcią sięgam po porady kulinarne od https://basiazsercem.pl/ gdzie mąka jest głównym składnikiem. W takim przypadku mogę gotować czy wypiekać co mi tylko przyjdzie do głowy i na co akurat mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń